Descoperă un SECRET pe care nimeni nu îl știe despre BENEFICIILE căpșunilor albe! Uite despre ce este vorba și distribuie să afle și prietenii tăi!


Căpșunile albe sunt fructele unice care se aseamănă la gust cu ananasul. Conțin nutrimenți precum antioxidanți, vitamina C, fier, magneziu și calciu.

Sărace în calorii, colesterol, sodiu și grăsimi, bogate în fibre solubile, semințele lor fiind o sursă importantă de fibre insolubile.

Îți furnizează energia necesară
Din cauza faptului că aceste fructe conțin carbohidrați dacă le vei consuma, îți vor crește nivelul energiei.

Pe lângă acest aspect datorită antioxidanților conținuți și a vitaminei C îmbunătățesc sistemul tău imunitar. Consumându-le cu regularitate te vor ajuta să previi răceala și să o tratezi mai ușor.
unt benefice și femeilor gravide
Acidul folic pe care îl conțin sunt de un real folos în sarcină deoarece ajută fătul să se dezvolte cum trebuie. Previn apariția unor probleme ale fătului, dintre care amintim malformațiile congenitale.

Sunt un desert ideal în cazul în care îți este poftă de ceva dulce și sănătos.
Un bun digestiv
Fibrele pe care le conțin le plasează în topul digestivelor naturale. În plus față de alte fructe ajută considerabil la reducerea nivelului de colesterol din sânge. Practic sunt un aliat pentru sănătatea inimii tale, te ajută să potolești foamea și să îți ții greutatea sub control.

Mențin sănătatea oaselor
Căpșunele albe reprezintă o sursă importantă de vitamina A, necesară pentru menținerea sănătății oaselor cât și a dinților.
Mai au avantajul că le poți consuma sub diferite variante, ori te bucuri de ele în stare naturală, ori poți să le combini cu alte fructe într-un smoothie.

Indiferent de modalitatea aleasă pentru a le consuma, îți vor furniza o doză de energie și sănătate ce se va menține pe tot parcursul zilei.

Consumă cât mai des cu putință toate legumele și fructele de sezon și nu uita să le depozitezi și în congelator pentru la iarnă.

Evită pe cât posibil să consumi căpșunile indiferent de culoare în combinație cu zahărul. În felul acesta beneficiile pe care ar putea să ți le furnizeze se vor reduce considerabil. Nici frișca nu este o alegere bună.
Sursă: clicksanatate.ro